-
-
RĘKAWICE
-
PRZEŚCIERADŁA MEDYCZNE
-
DEZYNFEKCJA
-
STERYLIZACJA
-
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
-
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE
-
JEDNORAZOWA ODZIEŻ MEDYCZNA
-
CHIRURGIA OGÓLNA
-
PIELĘGNACJA SKÓRY
-
NARZĘDZIA
-
PRODUKTY KOSMETYCZNE I SPA
-
OPI
-
DEPILACJA
-
PIELĘGNACJA STOPY/PROFILAKTYKA
-
AKCESORIA
-
ARTYKUŁY HIGIENICZNO-SANITARNE
-
RefectoCil
-
WYPRZEDAŻ
-
Promocje

























Odstąpienie od umowy:
-
Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.
-
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
-
W celu realizacji ustawowego prawa odstąpienia od umowy Klient składa Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie woli, przesyłając je na adres: ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław lub na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: biuro@ewa-medical.pl.
-
Do zachowania terminu wskazanego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub na adres Sprzedawcy przed jego upływem.
Reklamacja:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (wyłączając tryb reklamacji Towaru, który został opisany w § 7 Regulaminu) Klient może składać w szczególności:
- pisemnie na adres: ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: biuro@ewa-medical.pl.
- zalecane jest podanie przez Klienta w reklamacji następujących informacji (które będą pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji i mogą przyspieszyć proces reklamacyjny):
- okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji i pojawienia się ewentualnych wad, np. rodzaju i daty wystąpienia wady,
- określenie żądania Klienta,
- danych do kontaktu Sprzedawcy z osobą składającą reklamację/Klientem.
Podane zalecenia nie są obowiązkowe i nie mają wpływu na skuteczność w rozpatrywaniu danej reklamacji .
- zajęcie stanowiska przez Sprzedawcę w stosunku do danej reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.